Laatste dagen Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Cindy Man - WaarBenJij.nu Laatste dagen Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Cindy Man - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Bali

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

23 Januari 2016 | Indonesië, Kuta

Tweede dag in Bali en het lijkt of ik er al eeuwen ben. Bizar hoe Balinezen zo goed namen kunnen onthouden. Overal waar ik ben geweest herkennen ze mij… Good morning miss Cindy! Hi Cindy, you remember me? Vriendelijk lachen en ja knikken :’). Voel me net een prinsesje.

Om 6 uur s ochtend word ik al m’n bed uitgebrand. En natuurlijk mega spierpijn van het surfen. Even een goed ontbijt en daarna een ochtend duik, een biertje en chillen op het strand. Lunchtijd! Heb van CW 3 eettentjes op een lijstje meegekregen. En vandaag probeer ik 2 van de 3. Naughty Nuri’s (nu HogWild) voor “de beste” ribs en Jimbaran voor een romantisch diner op het strand met zonsondergang… voor 1 persoon :’). Nuri’s was lekker, maar zonder airco was het helaas veel te warm om te eten. Jimbaran was gewoon awesome. Na een uur het strand afgelopen te hebben kom ik uit op het beste seafood restaurant. Uiteindelijk een veel te dure avondmaal, maar ach… Once in a lifetime! Nog even voor langs de bar van de eerste nacht voor een biertje (en wat shotjes en nog wat biertjes) om de dag af te sluiten.

Laatste dag Bali… Aahhh wat ga ik het hier missen! Na het ontbijt toch maar even uitchecken. Mijn vliegtuig vliegt pas om 12 uur snachts. What to do?! Hoe kan ik de hele dag spenderen zonder dat ik met teveel zweet en zonder zanderige tenen het vliegtuig in kan stappen? Kuta Beachwalk mall dan maar. Thanks for the lastmoment tip CW! Na een grote starbucks cappuccino en wat sushi is het pas 16 uur. Nog minimaal 2 uur om te vullen. Tijd voor een kappertje…

Met mn nieuwe haartjes verlaat ik Kuta rond 18 uur om mijn spullen op te halen. Bij het hotel nog 1,5 uur gechilled bij het zwembad en daarna toch echt tijd om naar het vliegveld te gaan. :(

Hmmm.. Ik kan mn vlucht niet vinden op de bordjes. Bij de informatie balie vraag ik naar de vlucht van Bali naar Sydney van Emirates. Die vlucht hebben we niet mevrouw… CRAP. Even alle papieren checken.. Ah! Geen Emirates maar Virgin Australia. Op naar Sydney!


  • 23 Januari 2016 - 10:34

    G.:

    cause you're a princess and you should be treated like one :')

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Mijn lange vakantie

Bali -> Sydney -> Melbourne -> Auckland -> Christchurch

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2016

Sydney - Melbourne

23 Januari 2016

SYDNEY !

23 Januari 2016

Laatste dagen Bali

14 Januari 2016

1e dag in Bali

13 Januari 2016

Van Dubai naar Bali
Cindy

Actief sinds 08 Jan. 2016
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 1918

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 23 Maart 2016

Mijn lange vakantie

Landen bezocht: