Let's Go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Cindy Man - WaarBenJij.nu Let's Go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Cindy Man - WaarBenJij.nu

Let's Go!

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

12 Januari 2016 | Nederland, Schiphol

Het heeft een tijdje op zich laten wachten, maar het gaat eindelijk gebeuren… Op reis voor 2,5 maand!

Op Schiphol
Aangekomen op Schiphol door de check –in… Oei! Toch wel zwaar, zo’n een dubbele backpack. Achja, alles is ECHT noodzakelijk (dacht ik zo tijdens het inpakken). Een diner-date bij de Burger King met de fams, de kleine Kenzo die heel graag mee het vliegteug in wil met Cinny. En daarna toch echt tijd om gedag te zeggen. Na het afscheid nog een pakketje meegekregen van Suzie voor in het vliegtuig.

Op naar Gate 9

Hmm… de gate is nog niet open?!? Dan maar even op een van de stoeltjes wachten. Naast me hoor ik 2 marechaussees praten over de portofoon. “Een verdacht pakketje gevonden... “ Whuut! Ik probeer nog heel stiekem mee te luisteren maar ik hoor het gewoon niet duidelijk genoeg. En ze verdwijnen in een kamertje achter de glazen wand. Verschillende scenario’s vliegen door m’n hoofd. Laat ik mezelf maar niet gek maken. Niet nu al. Ik ben nog niet eens vertrokken. Nou, dan maar doen alsof ik helemaal niks gehoord heb. 2 minuten later… Gate 9 is geopend. Mooi, zo snel mogelijk het vliegtuig in pls!

Vlug een laatste plasje doen. Stressss... Een paar wachtende voor me. Nog net niet m’n broek uit, wordt er omgeroepen dat we moeten instappen pfftssss. Daar gaan we dan. 1e keer vliegen met Emirates. How Exciting!

Ergens hoop ik dat het een rustige vlucht wordt met weinig passagiers. Kan ik lekker languit liggen over 4 stoelen. KEEP DREAMING Als ik om me heen kijk weet ik al hoe laat het is… een full plane. Even mijn plekje claimen nu. Een fijne front seat met veel been ruimte. En yes geen baby’s! Naast mij twee andere backpackers. De een gaat voor een maand naar Nieuw-Zeeland en de ander zit voor het eerst in een vliegtuig (way too excited deze gast) en gaat een maand naar Bangkok. Erg leuk, maar ik heb zooo geen zin om te socializen nu :'). De primatour begint in te kicken en ik wil maar 1 ding, slapen… Voor take off Facebook checken, laatste appjes sturen en een snelle snap op snapchat. Ik ga vliegen, DOEI!

Tijdens het taxiën beginnen de zenuwen toch steeds meer op te lopen. Kan ik nog terug? Nope, het vliegtuig is al aan het opstijgen. Even een blik naar het plafond. Woaw sterrenhemel! Toch wel leuk zo’n tripje. Op naar Dubai!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn lange vakantie

Bali -> Sydney -> Melbourne -> Auckland -> Christchurch

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2016

Sydney - Melbourne

23 Januari 2016

SYDNEY !

23 Januari 2016

Laatste dagen Bali

14 Januari 2016

1e dag in Bali

13 Januari 2016

Van Dubai naar Bali
Cindy

Actief sinds 08 Jan. 2016
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 1923

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 23 Maart 2016

Mijn lange vakantie

Landen bezocht: