1e dag in Bali - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Cindy Man - WaarBenJij.nu 1e dag in Bali - Reisverslag uit Legian, Indonesië van Cindy Man - WaarBenJij.nu

1e dag in Bali

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

14 Januari 2016 | Indonesië, Legian

Tijd voor ontbijt! Gelukkig is er tot 11 uur de mogelijkheid om te ontbijten. Kan ik nog een beetje normaal slapen. Een buffetje maar ook oneindig veel keus op de menukaart. Helaas ben ik nog een beetje heel erg misselijk van de nacht ervoor. Dan maar een yoghurtje, wat fruit en uiteindelijk wat toast naar binnen gewerkt. Wat ga ik doen vandaag? Het is echt freaking warm en wil eigenlijk gewoon de hele dag in het hotel chillen. Even naar een supermarkt gegaan voor wat water, cola en een ijsje. De zon staat nu echt op z’n felst dus snel terug naar mijn kamer met airco :’).

Om half 3 besluit ik opzoek te gaan naar het strand. Shit, zonnebrand kwijt! Vet raar ik heb me vanochtend nog ingesmeerd. Is die gestolen uit mn kamer??!!? Na een half uur zoeken leg ik me er bij neer dat ik mijn zonnebrand niet meer terug ga vinden. Ik heb me vanochtend toch al ingesmeerd, moet genoeg zijn. Op naar het strand! Nog geen minuut lopen en ik ben op the amazing Legian Beach! Het zand brand. Ik ren naar de ligbedjes van het hotel. Naast me zwaait een rare man. Ik kijk om me heen... Oh je zwaait naar mij. Uhhh Hi!

Een beetje smalltalk met hem(53) en zijn vrouw(33). Zij uit Canada, op honeymoon en ik uit Nederland, alleen :’). Zijn vrouw vraagt of ik ga surfen. Mehh… Ik wilde eigenlijk alleen maar een beetje pootjebaden vandaag. Ik pak mn spullen en loop richting het water. Grijp naar mn selfie stick (zie ook mijn zonnebrand liggen, gewoon in mn tas) en begin een shameless fotoshoot aan het water. Ziet er trouwens toch wel leuk uit dat surfen…

Ik loop terug naar het echtpaar: “ik wil toch surfen!”. De vrouw leent mij haar wetsuit. En ik het water in met een board. Bij de derde poging: snot everywhere maar ik sta! Hoe vet is dit!!! Na een uur in het water gelegen te hebben strompel ik terug naar de ligbedjes. Ik kan niet meer. Ben echt gesloopt. Samen met het stel en wat locals wachten we op zonsondergang.

De man legt uit dat zijn dochter ook veel alleen heeft gereisd. En dat hij hoopt zij ook aardige mensen is tegengekomen die op haar tas hebben gepast zodat zij rustig kon gaan surfen. Ik met mijn grote fles water, zij met z’n allen zo’n 20 biertjes verder… Een van de locals vraagt een paar keer: You want a boyfriend in Bali? :’) Thanks but no thanks. De man begint keihard te zingen en de vrouw geeft me nog een tip van de dag: Getting married is like getting a tattoo on your FACE. Make sure you really want it. Because try to laser that off, its a hell of a job.

Goed de zon is onder. Tijd om terug naar het hotel te gaan en te douchen. Inmiddels is het 8 uur en ik heb HONGER. Maar ben te moe om weer naar beneden te gaan… roomservice! Tijdens het eten val ik in slaap.


  • 14 Januari 2016 - 16:56

    Amy:

    Hmmmm, je tas laten oppassen door een vreemde.
    Heb je daarna nog gecheckt of alles nog in lag behalve je zonnebrand dat ze snel weer in je tas hebben gestopt

  • 14 Januari 2016 - 22:47

    Ben:

    Een uur surfen.....en na drie keer blijven staan....RESPECT!

  • 19 Januari 2016 - 00:18

    Ka Fung:

    Na 3 dagen radiostilte waar zijn je andere dagen :') je zou elke dag posten zei je :P
    Maar begin was leuk om te lezen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Legian

Mijn lange vakantie

Bali -> Sydney -> Melbourne -> Auckland -> Christchurch

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2016

Sydney - Melbourne

23 Januari 2016

SYDNEY !

23 Januari 2016

Laatste dagen Bali

14 Januari 2016

1e dag in Bali

13 Januari 2016

Van Dubai naar Bali
Cindy

Actief sinds 08 Jan. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 1915

Voorgaande reizen:

11 Januari 2016 - 23 Maart 2016

Mijn lange vakantie

Landen bezocht: